sobota, 28 lutego 2009

2. Zmierzch

Ekhem, tak na początku to pragnę się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post tutaj ^^

Założyłyśmy takiego bloga, bo chciałyśmy mieć takie nasze miejsce w internecie. My trzy scrapoholiczki: Adela, Mea, i ja. Wszystkie trzy jesteśmy w tym samym wieku. I jeszcze niedawno niewiele było takich jak my, scrapujących nastolatek. Ostatnio ich przbyło. Albo zaczęły się ujawniać ;) W każdym razie, ogromnie mnie to cieszy. W założeniu blog ten miał być kierowany głównie do osób takich jak my. A więc zapraszamy szczególnie młodych i młodych duchem (czyli wszystkich bez wyjątków ;) )

Póki co, wieje tu nieco pustkami, ale spokojnie, spokojnie, dajcie nam się rozkręcić ;) Pomysłów mamy dużo, gorzej przeważnie z czasem na ich realizację.

Jest jeszcze coś co nas łączy - miłość i uwielbienie do sagi Zmierzchu. I tak właśnie zrodził się w mojej głowie pomysł na wyzwanie. Każda z nas miała za zadanie przygotować coś inspirowanego Zmierzchem. Czas był do dzisiaj. Dziewczyny uwinęły się szybko, to na mnie jak zwykle trzeba było czekać :P Ale ja też już zrobiłam i czas najwyższy nasze prace zaprezentować ;]

Adeluchna

Mea

Juunka


Nie wiem jak dziewczyny, ale ja miałam świetną zabawę przy robieniu pracy na to wyzwanie ;)

Wiemy doskonale, że wśród Was jest też wiele osób zakochanych w przygodach Belli i Edwarda. I dla Was właśnie przygotowałyśmy...

KONKURS!!!

Temat: Zmierzch
Forma: Dowolna. Scrap, collage, decu... Zero ograniczeń.
Termin: 20.03.09r. do godziny 0:00

Prace wysyłajcie na mojega maila: junka93@gmail.com

Prosimy o niepublikowanie prac przed zakończeniem konkursu na blogach, forach itp.

21 marca opublikujemy nadesłane prace i odbędzie się głosowanie.

Nagroda: Niescrapowa. Ale handmade. Jak najbardziej Zmierzchowa. Coś, co ma duże znaczenie symboliczne dla fanów sagi. Pokażę w ciągu najbliższych dni :)


Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału!!!

6 komentarzy:

  1. Adeluchna, sliczny scrap! też bym chciała z wami współtworzyć tego bloga :) miałyscie świetny pomysł. Oczywiście wezme udział w wyzwaniu ale jedno mnie martwi. O Zmierzchu zrobiłam cały album, jednak już go opublikowałam. Mam zrobić nową pracę ? :) chyba że bedzie wyjątek :) ;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, kto by nie chciał... Trzeba teraz tylko doglądać..;] Nie mogła bym wybrać najładniejszego z Waszych scrapów..;] Ja jednak chyba nie dam rady wziąć udziału w konqrsie za mało doświadczenia w tej branży. Ale z chęcią poglądam.

    OdpowiedzUsuń
  3. junka padłam na kolana... :O świetne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie mogę skomentować :D Wszystkie świetnie się spisałyście! Każdy scrap inny, ale wszystkie w tym samym zmierzchowym klimacie. Jestem pod wrażeniem :* A w konkursie chętnie wezmę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalin-ja też bym chciała:D

    OdpowiedzUsuń