środa, 4 marca 2009

3. O nagrodzie słów kilka

Przypominam o konkursie ;] Jak na razie nie wpłynęła żadna praca, ale wierzę, że już niedługo skrzynka będzie się urywać pod ciężarem Waszej twórczości ;) Chciałabym Was jakoś zachęcić do udziału w konkursie, więc uchylę rąbka (a nawet ciut więcej) tajemnicy na temat nagrody.

Jak doskonale wiecie, nagroda będzie zmierzchowa, i jak obiecałam, będzie to rzecz o dużym znaczeniu symbolicznym.

Przytoczę fragment "Zaćmienia":

"- Mam coś dla Ciebie - oznajmił, niby to ot tak.
- Naprawdę?
[...]
- Nie kupiłem tego - przypomniał surowym tonem.
Ujął mnie za lewy nadgarstek i przez sekundę manipulował przy wiszącej na nim bransoletce. Kiedy mnie puścił, zaciekawiona podniosłam dłoń do oczu. Po przeciwnej stronie łańcuszka niż miniaturowy wilk wisiało teraz kryształowe serduszko. Iskrzyło się cudnie pomimo panującego w pokoju półmroku. "

No, to już chyba wszystko jasne. Nagrodą będzie bransoletka Belli, z kryształowym serduszkiem. Ta będąca nagrodą jest póki co w strefie planów, ale wcześniej zrobiłam taką dla siebie i wygląda ona tak:

Bransoletka na nagrodę może, i prawdopodobnie będzie różnić się od tej mojej. Jak tylko ją zrobię, wrzucę na bloga jeszcze jedną przypominajkę konkursową - z jej zdjęciem.

I przypominam jeszcze raz:

Nie jest to wyzwanie tylko scrapowe, możecie przysyłać wasze interpretacje tematu w dowolnej formie, nie ograniczamy techniki!

Zapraszam do udziału raz jeszcze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz