piątek, 3 kwietnia 2009

8. Wyniki

Na początek - przepraszam wszystkich za opóźnienie! Za dużo się u mnie ostatnio dzieje... Ale postanowiłam jakoś Wam to wynagrodzić, więc nagród będzie więcej, niż było to planowane ;)

Na początek to, na co wszyscy czekają najbardziej, a więc - wyniki konkursu Zmierzchowego. Według głosów (brałyśmy pod uwagę tylko te, które zostały oddane w przeznaczonym do tego terminie) dwie prace są eqsequo. Są to prace nr 2 i nr 5. Dwóch bransoletek niestety nie posiadamy, a więc odbyło się jeszcze drugie głosowanie - wśród tworzących SP. I tak, uwaga uwaga, tadadadam...

Pierwsze miejsce, a zarazem bransoletkę zgarnia praca nr 5, a więc - Kalin!!

Jednak w zaistniałej sytuacji, musimy nagrodzić także pracę nr 2, a więc - Martyś! Jej nagroda póki co jest wielką niewiadomą, ale coś się wymyśli, o to się nie martwcie ;]


A teraz losowanie w komentarzach. Obiecałam, że będzie więcej nagród. Były dwie za konkurs, to wylosowałam też dwie osoby. I są to: Zielona i Jolly.


Wszystkim zwycięzcom i wylosowanym serdecznie gratulujemy. Proszę te osoby o kontakt mailowy (junka93@gmail.com) w sprawie nagród ;]

Dziękujemy bardzo za zainteresowanie konkursem i w ogóle naszym blogiem ;) Miło jest wiedzieć, że ktoś czyta, to, co piszesz ;)

I już tak zupełnie na koniec - możecie już powstawiać swoje prace do galerii/na blogi ;)

Do napisania wkrótce ;]

10 komentarzy:

  1. Gratulacje zwyciężczyniom:):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja się cieszę!:) ;] i gratuluję drugiej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :] Głosowałam na 5!;];] Kalina - gratulacje:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^ Wielkie gratulacje dla dziewczyn ;**
    I jak miło słyszeć, że zostałam wylosowana w komentarzach ;*
    Wielkie dzięki i uściski ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) :) :)
    I lecę pisać maila ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Kalin! :* I dla wylosowanych. I dzięki dziewczyny za super zmierzchową zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja melduję ze dostałam śliczną nagrodę od Juunki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Mam prośbę, o zaglądnięcie na 4 notkę (collage). Zadałam tam pytanie odnośnie napisu;] Mogłaby mi któraś pomóc?:) Z góry dziękuję:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. No... kochane co tu tak cicho :( Miało się dużo dziać ...

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie, coś tu cicho ostatnio:( justt- z tego co wiem, to są to takie przezroczyste okrągłe literki zakupione na scrap-arcie:) No tylko ten brokat jest pod nimi przyklejony;)

    OdpowiedzUsuń