środa, 11 marca 2009

5. Przypominajka konkursowa

KONKURS!!!

Temat: Zmierzch
Forma: Dowolna. Scrap, collage, decu... Zero ograniczeń.
Termin: 20.03.09r. do godziny 0:00

Prace wysyłajcie na mojega maila: junka93@gmail.com

Prosimy o niepublikowanie prac przed zakończeniem konkursu na blogach, forach itp.

21 marca opublikujemy nadesłane prace i odbędzie się głosowanie.

Nagroda: Niescrapowa. Ale handmade. Jak najbardziej Zmierzchowa. Coś, co ma duże znaczenie symboliczne dla fanów sagi. Pokażę w ciągu najbliższych dni :)



No więc, tak jak obiecałam, prezentuję nagrodę, bo mam ją już zrobioną ;]

Bransoletka wykonana jest z:
-srebrnego łańcuszka
-kryształków swarovski (serce i "kropelki")
-wydłubanego przeze mnie wilczka
-innych elementów posrebrzanych


Myślę, że dla Zmierzchomanki jest to fajna nagroda ;]


Jeszcze raz ZAPRASZAM SERDECZNIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU!!!

2 komentarze:

  1. świetna nagroda! doskonale trafiona...chyba sobie sprawię taki dodatek, ku niezadowoleniu mojego męża;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, PatiS, a co - małż Zmierzchu nie lubi? Oj, no jak on tak może :P

    OdpowiedzUsuń