środa, 11 marca 2009

6. Kurs - nitowanie nitów pasmanteryjnych bez nitowników

Hej wszystkim:) Tu Adeluchna ;P Mam taki kursik dla was, na nitowanie nitów pasmanteryjnych (i nie tylko ) bez nitowników ;P Łatwe to jest:) Przepraszam za jakość zdjęć, ale ten aparat... no czasem mnie wkurza...

Co potrzebne?
- nit
- kartka papieru
- dziurkacz
- imadło

1. Kartkę papieru traktujemy dziurkaczem wycinając okrągłą dziurę:


2. Szykujemy nita:


3. Wkładamy do dziury zrobionej dziurkaczem nita:

4. Idziemy do warsztatu dziadka/taty/męża i szukamy imadła:


5. Wkładamy kartkę z nitem między imadło i pokrętłem zbliżamy do siebie strony imadła, uważając by nie za mocno zgnieść nita. Oto efekt:

Mam nadzieję, że ten kursik się wam przyda:) Pozdrawiam i zapraszam do Zmierzchowego konkursu! Termin do 20.03 !

7 komentarzy:

  1. Szukamy imadłA, a znajdujemy imadłO ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak pozwolę mężowi zakupić imadełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oho.. ale fajny kursik.. na pewno to wykorzystam..;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo... super! Tylko u mnie w pasmanterii nitów nie mają;/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysl :) i efekt ciekawy, nawet jak się zgniecie mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Justt, to można też zwykłe nity takie jak sie kupi w scraparcie czy gdzieś użyć jeśli nie masz nitownika:))

    OdpowiedzUsuń